Šventinis laikotarpis – e. prekybos sezonas. Planuok, kad jis būtų be streso
Šventinis laikotarpis verslui gali būti aukso metas – arba praleista galimybė. Didžiausi pardavimai įvyksta būtent per Kalėdas, tačiau tam, kad juos pasiektum, reikia ruoštis ne gruodį, o spalį.
Apie tai kalbėjome kartu su Justina iš „Flow Sales“, kuri puikiai priminė paprastą, bet esminę tiesą:
be automatizacijų, be plano ir be turinio – net ir geriausi pasiūlymai neveiks.
Šiandien verta peržvelgti savo komunikaciją, suplanuoti šventinius pasiūlymus, paleisti automatinius laiškus ir priminti lojaliems klientams, kad šventės artėja.
O jei vis dar galvoji, kad turi laiko – pažvelk į parduotuvių lentynas. Kalėdos jau atėjo.
Kalėdos ateina greičiau, nei atrodo 🎄
Didžiausi pardavimai gimsta ne gruodį, o dabar – kai planuoji, automatizuoji ir primeni savo klientams, kad šventės jau čia pat.
Pasimokiau to iš Justinos (Flow Sales) mokymų – ir noriu priminti visiems:
spalis yra paskutinė stotelė, kol dar nevėlu pasiruošti.
Breakaway: projektas, kuris prasidėjo nuo formos ir baigėsi stiliumi
Breakaway: projektas, kuris prasidėjo nuo formos ir baigėsi stiliumi Kartais...
Šventinis laikotarpis – e. prekybos sezonas. Planuok, kad jis būtų be streso
Šventinis laikotarpis – e. prekybos sezonas. Planuok, kad jis būtų...
E. komercijos projektų vadovo kasdienybė: nuo savaitgalių darbų iki sprendimų žygyje
E. komercijos projektų vadovo kasdienybė: nuo savaitgalių darbų iki sprendimų...
Iš Hostinger į WordPress: techninis šuolis ir tikroji rankų darbo gaminių vertė
Iš Hostinger į WordPress: techninis šuolis ir tikroji rankų darbo...



