Laimiu laiką ir kainą

Šventinis laikotarpis – e. prekybos sezonas. Planuok, kad jis būtų be streso

Šventinis laikotarpis verslui gali būti aukso metas – arba praleista galimybė. Didžiausi pardavimai įvyksta būtent per Kalėdas, tačiau tam, kad juos pasiektum, reikia ruoštis ne gruodį, o spalį.

Apie tai kalbėjome kartu su Justina iš „Flow Sales“, kuri puikiai priminė paprastą, bet esminę tiesą:
be automatizacijų, be plano ir be turinio – net ir geriausi pasiūlymai neveiks.

Šiandien verta peržvelgti savo komunikaciją, suplanuoti šventinius pasiūlymus, paleisti automatinius laiškus ir priminti lojaliems klientams, kad šventės artėja.

O jei vis dar galvoji, kad turi laiko – pažvelk į parduotuvių lentynas. Kalėdos jau atėjo.

Kalėdos ateina greičiau, nei atrodo 🎄
Didžiausi pardavimai gimsta ne gruodį, o dabar – kai planuoji, automatizuoji ir primeni savo klientams, kad šventės jau čia pat.

Pasimokiau to iš Justinos (Flow Sales) mokymų – ir noriu priminti visiems:
spalis yra paskutinė stotelė, kol dar nevėlu pasiruošti.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Žmonėms
Verslui
Ieškome
0
Krepšelis