Dažną pirkėją prekių nuolaidos nebe vilioja, o gelbsti

Nuolaidos šmėžuoja akyse kasdien. Jas matome internete, televizijoje, fizinėse prekybos vietose. Štai prasidėjus metams taikoma daugybė nuolaidų praėjusių švenčių atributikai, vėliau seka nuolaidos žiemos sezono prekėms, meilės dienai – Vasario 14-ajai, Moters dienai, Velykoms… Ir taip visus metus atsiranda proga pardavėjams suteikti mažesnę prekės kainą, o pirkėjams – galimybė įsigyti pigiau.

Nuolaidų įvairovė

Dauguma nuolaidų veikia skubos principu, trunka tik tam tikrą laikotarpį. Jei pirkėjas prekės nespės nusipirkti laiku, kada skelbiama nuolaida, tai jis turės mokėti visą jos kainą.  Taigi nenoras praleisti tokio šanso verčia žmones sekti nuolaidas. Galų gale, kas nemėgsta sutaupyti?

Nuolaidos – tai ne tik žemesnė ir fiksuota prekės kaina. Kartais pardavėjas mums pritaiko didesnę nuolaidą, jei įsigyjame daugiau vienos ar kitos prekės. Kitąkart nereikia mokėti siuntimo mokesčio, jei prekė perkama internetu už tam tikrą sumą. Dar būna šansas perkant tam tikrą daiktą gauti dovanų. O kur dar nuolaidos naujiems, nuolatiniams klientams… Jų apstu. Regis, tik turėk pinigų įsigyti.

Ieško pigesnių prekių iš anksto

Du mažamečius vaikus auginanti kaunietė Gintarė (41 m.) sako, kad nuolaidų pradeda ieškoti dar tada, kai vienos ar kitos prekės savo namuose turi, bet atsargos mažėja. Dažniausiai tokiomis prekėmis ji įvardija buitinę chemiją.

Moteris pasakoja, kad pirkdama maisto produktą su nuolaida, pirmiausiai žiūri sudėties ir jei ji pakankamai gera, tik tuomet mieliau renkasi pigesnę prekę.

Su paaugle dukra gyvenanti vilnietė Lina (46 m.) kas dieną reikalingo  maisto ieško su nuolaidomis. „Viskas labai pabrango, tiek maistas, tiek mokesčiai, o mano atlyginimas nepakito“, – guodžiasi moteris. „Aš netgi negaliu sau leisti nusipirkti bananų, kada nėra akcijos, o girdėjau jie dar brangs“, – priduria ji. Moters teigimu, maisto produktų kainos pastaruoju metu nepaprastai išaugusios, todėl turi rinktis, ką ir už kokią sumą pirkti.

Parduotuvėje sutiktas studentas Saulius (20 m.) pasakoja, kad dar rugsėjį jo maisto išlaidos nesiekė 150 eurų, o dabar jos ženkliai padidėjo. „O kur dar busto nuomos kaina, kuri siekia 400 eurų per mėnesį. Iš tikrųjų atėjo sunkus laikotarpis mano šeimai, todėl visada ieškau nuolaidų, kad neviršyčiau 200 eurų man paskirtos sumos“, – sako vaikinas. „Ir neperku kažkokio nesveiko maisto, aš labai mėgstu skaniai pavalgyti, todėl dažnai gaminu pats“, – teigia jis.

 Žmonės tapo racionalesni

Kaip sako „Maximos“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas, žmonės tapo racionalesni ir pagal akcijas planuojasi ką pirkti. Jo turimais duomenimis, net 82 proc. pirkėjų svarbu, jog apsiperkant jų pageidaujamai prekei būtų taikoma nuolaida.

Šalinis: https://www.lrytas.lt/verslas/mano-pinigai/2022/11/29/news/prekybos-tinklai-stebi-besikeiciancius-pirkeju-iprocius-pagal-si-kriteriju-renkasi-ka-ir-kada-pirks-25252126

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Akcijos