Akcijos: kodėl jos tokios populiarios?

Šiuo metu, kai kainos Lietuvoje, beje, kaip ir kitose šalyse, gerokai pakilusios, dažnas vartotojas pirkinius planuojasi laukdamas akcijos. Beveik kiekvienas, nuėjęs į parduotuvę, visada ieško būdų, kaip sutaupyti, todėl renkasi prekes atsižvelgdamas į tą gamintoją, kuris teikia geresnį kainos pasiūlymą. Juk visada labiau žvilgsnis krypsta į tą prekę, prie kurios yra žodis „akcija“, nei į gaminį, kuris šio skambaus užrašo neturi.

Kodėl pirkėjus žavi akcijos?

Priežasčių, kodėl pirkėjus žavi akcijos, yra ne viena. Visiems patinka idėja sutaupyti pinigų ir rasti mažiausios kainos pasiūlymą. Įprastai dažnas vartotojas, pamatęs prekę su akcija, perka ją, nors iš pradžių neketino įsigyti. Be to, jei nei karto nebandė vienos ar kitos prekės, bet yra skelbiama gera kaina, tai – taip pat motyvuoja įsigyti.

Pasitaiko atvejų, kai parduotuvės ar restoranai siūlo klientams pasinaudoti nuolaida jų aukščiausios kokybės ar išskirtiniams produktams, patiekalams. Daug žmonių dėl aukštų kainų negali sau leisti tokių prekių ir tiesiog atsisako minties jas įsigyti, bet paskelbta akcija suteikia galimybę pajusti niekada nevartoto produkto skonį ar įvertinti daikto, drabužio kokybę. Jei patiks, jie tikrai gali pirkti dar ne kartą.

Vienoje iš Lietuvoje esančių parduotuvių buvo atliktas eksperimentas: buvo sumažintos kainos ir apribotas akcijų skaičius. Pasirodo, atpigusių produktų pirkėjai nenorėjo pirkti, jie ir toliau laukė prekių su akcijomis. Didelei daliai žmonių svarbu, jog apsiperkant jų pageidaujamai prekei būtų taikoma nuolaida

Kodėl gamintojams svarbu skelbti akcijas?

Ne tik pirkėjams yra naudingi akcijų pasiūlymai. Akcijos, be abejo, yra geriausias būdas prekės ženklams pritraukti klientų. Paprasčiau tariant, bet koks prekės ženklas, norintis įsitvirtinti šiandieninėje itin konkurencingoje rinkoje, turi turėti nuolaidų sistemą.

Štai keletas priežasčių, kodėl įmonė, pasiūliusi klientams akcijas, atrodo patrauklesnė:

Tai padidina pirkėjo laimę. Tyrimai rodo, kad kai klientas gauna būdą, kaip sutaupyti, jis labiau atsipalaiduoja ir tampa laimingesnis.

Tai pagerina santykius tarp kliento ir įmonės.

Tai padidina apsipirkimo norą. Akcijos tarsi leidžia ramiau ir dažniau apsipirkti.

Tai palengvina apsipirkimą vienoje vietoje.

Tai leidžia klientui jaustis protingam.

 Kokybės ir kainos santykis – svarbus

Parduotuvėse, tiek fizinėse, tiek internetinėse, akcijos yra paprasčiausias būdas konkuruoti. „Fastmap“ apklausos duomenimis, 71 procentui vartotojų patinka pirkti reklamuojamus prekės ženklus, o 39 procentai žmonių mėgsta pirkti už mažiausią kainą, kad ir koks būtų prekės ženklas. Visgi mažiausia kaina dar nėra viskas, ko kiekvienam pirkėjui reikia. Prekės kokybė taip pat yra labai svarbi, nes nuo jos priklauso, ar pirkėjas dar kartą įsigis tą pačią prekę, nesvarbu su akcija ar be jos, ar praeis pro šalį.

Šaltinis: https://medium.com/@stampfeet/discounts-vs-customer-experience-which-is-better-for-loyalty-2bc49c7dad49

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Akcijos